Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Ofte stillede spørgsmål til Hændelsesforsikring

Hos Handi Forsikring får vi dagligt en masse telefoniske henvendelser. Vi har her samlet de mest hyppige spørgsmål

Har du også spørgsmål til vores Hændelsesforsikring, så kontakt os på telefon 3635 9640.

Skader skal altid anmeldes via Handi Forsikring. Du kan ringe til os i vores åbningstid, eller du kan sende en mail til handi@lev.dk med beskrivelse af, hvad der er sket.

Husk at oplyse dit kundenummer eller din fødselsdato.

Brilleskade er dækket, hvis brillerne er under 3 år gamle. Dog er der et max. på dækningen på kr. 6.000 årligt.

Alle, uanset alder, sygdom eller handicap, kan tegne forsikringen.

Når der udbetales erstatninger for f.eks knoglebrud til børn under 18 år, skal forældre dokumentere, at barnet ikke har formue placeret i en forvaltningsafdeling. Hvis der ikke er formue over kr. 75.000 i en forvaltningsafdeling, udbetales erstatningen direkte til forældrene.

Ja, vi dækker skader på høreapparater, samt hvis man mister det. Der er max. på kr. 10.000 pr. apparat. Dog må apparatet ikke være ældre end 4 år.

Ja, forsikringen dækker 24 timer i døgnet, uanset hvor du befinder dig.

Ja, det gør vi. Vi har ingen undtagelser i forhold til skader opstået under epileptiske anfald.

Forsikringen er en slags ulykkesforsikring, dog med straksskade-erstatninger i stedet for mén-erstatninger. Det vil sige, at du får erstatning for din brækkede arm med det samme.

Ønsker du at tegne en Hændelses-forsikring?

Så kontakt Handi Forsikring på telefon 3635 9640 eller mail handi@lev.dk.

Anmeld skader

Skader skal altid anmeldes via Handi Forsikring. Du kan ringe til os på 3635 9640 eller sende en mail til handi@lev.dk med beskrivelse af, hvad der er sket.

Husk at oplyse dit kundenummer eller din fødselsdato.